Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

"Παιχνίδι λάσπης σε βάρος μου"

Μέσω δήλωσης στην προσωπική του ιστοσελίδα, ο Θόδωρος Ζαγοράκης πήρε θέση για την ποινική δίωξη που ασκήθηκε εναντίον του με την κατηγορία της υπεξαίρεσης σε βαθμό κακουργήματος. "Πράσινο φως" από Σαββίδη για μεταγραφές τον Ιανουάριο. Βιολίδης: "Θα λάμψει η αλήθεια και θα τελειώσει η φαρσοκωμωδία".

  • Αναλυτικά η δήλωση του πρώην προέδρου της ΠΑΕ ΠΑΟΚ:
"Έχοντας πλήρη συναίσθηση του παιγνιδιού που παίχτηκε εις βάρος μου και της σκοπιμότητας που εξυπηρετούσε η εκτόξευση λάσπης προς το πρόσωπο μου, δηλώνω με ικανοποίηση, πως επιτέλους η ελληνική δικαιοσύνη –σύμφωνα με δημοσιεύματα- στην οποία έχω απόλυτη εμπιστοσύνη, θ' αποφανθεί για όλα και υποχρεωτικά πλέον θα δοθεί ένα οριστικό τέλος στην υπόθεση που ταλαιπωρεί προσωπικά εμένα αλλά και την οικογένεια του ΠΑΟΚ".

Πηγή:  Contra.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου